0 Kč / 0ks

Zdravý spánek

Autismus ovlivňuje i spánek. Přečtěte si, co by měli vědět rodiče takových dětí

Více než polovina autistů trpí chronickými problémy se spánkem. Dobrou zprávou však je, že pokud začnete již dnes, možná pomůžete svému dítěti osvojit si správné spánkové návyky na celý život.

17.05.2022
7 špatných návyků, které vám kazí zdravý spánek + tipy, jak se jich zbavit

Pokud vás trápí problémy s usínáním, možná je na příčině některý ze sedmi zlozvyků před spaním. Naučte se, jak se jich pomocí našich tipů zbavit a vychutnejte si rychlé a snadné usínání.

10.03.2022
Psoriatici a spánek - vyspěte se lépe i navzdory psoriáze

Psoriáza představuje mimořádně nepříjemné onemocnění, které kromě problémů s kůží a klouby zhoršuje také kvalitu spánku. Kromě toho se psoriatické onemocnění spojuje se dvěma běžnými spánkovými poruchami: spánkovou apnoe a syndromem neklidných nohou.

15.12.2021
Jak se dobře vyspat, i když ležíte v nemocnici

Pobyt v nemocnici není zrovna dovolenou. O to více však v době léčby narůstá význam spánku. Spánek je nezbytný pro celkové zdraví a napomáhá rychlejšímu uzdravení. Několik studií dokázalo, že jeho nedostatek může negativně ovlivnit vaši regeneraci, pocit pohody a imunitu.

15.12.2021
Poznejte svou ideální délku spánku. Takto zjistíte, zda spíte příliš málo nebo příliš mnoho

Víme, že dospělý člověk by měl spát minimálně 7 až 8 hodin denně. Tento údaj je však pouze velmi orientační a rozhodně nevystihuje potřebu spánku každého jednotlivce. Spánkové potřeby se totiž liší člověk od člověka. Proto vám nabízíme návod, jak zjistit, kolik spánku opravdu potřebujete.

11.11.2021
I vy oddalujete odchod do postele? Přečtěte si, proč byste s tím měli přestat

Vzpomínáte si na výmluvy, které jste používali jako dítě, abyste oddálili čas, kdy je potřeba jít spát? Zajímavé je, že mnozí z nás používají stejnou zdržovací taktiku i v dospělosti. Jde o fenomén, který představuje úmyslné odkládání spánku, například ve prospěch sledování filmů, sledování sociálních sítí, čtení apod.

14.10.2021
12denní výzva pro lepší a kvalitnější spánek. Vyzkoušejte ji i vy

Správná spánková hygiena je pro dobrý spánek mimořádně důležitá. Zakládá se zejména na vhodném prostředí a správných spánkových návycích. My vám nabízíme 30denní plán s osvědčenými tipy, díky kterým si spánek určitě zlepšíte. Vyzbrojte se tedy odhodláním a důsledností a směle začněte.

27.07.2021
Alzheimer a spánek - jejich vzájemná souvislost a rady pro lepší odpočinek

Alzheimerova choroba může mít vliv na všechno, od nálady přes paměť až po běžné chování. Proto není divu, že pacienti, kteří trpí tímto onemocněním, mají často problémy se spánkem. Často to představuje problém nejen pro ně, ale i pro jejich pečovatele či rodinné příslušníky. Abychom lépe pochopili, o co vlastně jde, podívejme se na tuto problematiku blíže.

01.07.2021
Proč je spánek na zádech prospěšný + 6 tipů, jak si ho můžete natrénovat

Pokud se chystáte spát, způsob, jak se ukládáte do postele, může být to poslední, co vás napadne. Přitom snad ani netušíte, že polohy při spánku jsou mnohem důležitější, než si myslíte. Naučte se spát na zádech a probouzejte se ráno svěží a odpočatí. Abyste si na to snadněji zvykli, přečtěte si, jak na to.

17.03.2021
Co dělat, když nemůžu usnout?

Nepočítejte ovečky, tento starý trik ve skutečnosti málokdy zabere. Mnohem lepší výsledky dosáhnete, pokud se soustředíte na věci, které opravdu pomáhají. Například na teplotu vzduchu v ložnici, vyloučení povzbuzujících nápojů, nebo relaxační cvičení. Podívejte se spolu s námi na osvědčené metody, které při usínání reálně fungují.

03.04.2019
123