0 Kč / 0ks

Nejčastěji kladené otázky

Příliš tvrdá matrace

Otázka:

Dobrý den koupila jsem si novou matraci a od té doby mám šíleně problémy s motání Hlavy matrace je tvrdá je naka možnost že to mám právě k vůli té matrace?jestli by jste mi mohli poradit jestli jde tvrdá matrace nák změkčit,děkuji za odpověď

Odpověď:

Dobrý den, zejména pokud spíte v poloze na boku, tvrdá matrace Vám neumožňuje přirozené vnoření ramene do matrace. V případě, že nemáte vhodný polštář, krční páteř se nepřirozeně prohýbá / namáhá. To může vést k mnoha komplikacím. Lůžko lze velmi jednoduše změkčit přidáním topperu, resp. doplňkové matrace - další vrstvy poddajné pěny, kterou položíte na tvrdou matraci. Nejčastěji se používá HR pěna nebo paměťová pěna. Pokud Vám matrace opravdu nevyhovuje, doporučujeme výšku doplňkové matrace alespoň 5cm. Z naší nabídky můžeme doporučit TOPPER SOFT HR nebo SPIMSI LÉPE, které lůžko dostatečně změkčí a zabezpečí příjemný komfort. Děkujeme za Váš...

Pokračovat

Lena - záruka

Otázka:

Dobrý den, mohu se zeptat jaká je záruka na matraci LENA?

Odpověď:

Dobrý den, záruka je standardní 2 letá. Tato záruka je dostatečná z toho důvodu, že pokud by byl materiál použitý na výrobu vadný, závada se obvykle projeví do půl roku až roku používání. Pokud matrace v průběhu 2 let nevykazuje žádné výraznější známky opotřebení, bude nadále fungovat několik let. Hygienická životnost je cca 8 let, pak by se měla matrace vyměnit. Pokud někdo nabízí delší záruku (např. déle než 5 let), buďte radši na pozoru, aby se nejednalo jen o reklamní tah - aby se nejednalo jen o dílčí záruku. V těchto případech je dobré si podívat reference, hodnocení, resp. recenze prodejce / výrobce, jakým způsobem reálně k reklamacím ...

Pokračovat

Kdy budou objednané matrace doručené?

Otázka:

Dobrý den, před cca 10 dny jsem si ve Vašem e-shopu objednal matrace. Můžete mi upřesnit, kdy budou matrace doručené?

Odpověď:

Dobrý den, velmi rádi bychom Vás informovali průběžně, no o termínu dodání nedokážeme informovat s předstihem, protože všechny matrace se vyrábějí podle objednávek. Dokud nejsou matrace vyrobené, tak nedokážme přesněji informovat o stavu objednávky. Aktuální nedostatek některých typů pěn celkově nabourává náš systém a postupy ve výrobě, proto nejsme vždy schopni zjistit, v jakém stádiu výroby se konkrétní matrace nachází (aktuálně jsou v pořadí tisíce matrací ve výrobě). Prosíme zákazníky o trpělivost, jakmile bude matrace předána přepravní společnosti, nebo připravena na osobní odběr, budeme Vás informovat na uvedený kontakt. Můžete však vyc...

Pokračovat

Budou matrace srolované nebo rozložené?

Otázka:

Rádi bychom u Vás objednali matrace. Víte nám upřesnit, jak budou matrace zabalené při doručení? Budou srolované a zkomprimované nebo budou doručené v rozměru tak, jak je objednáme?

Odpověď:

Přesnou informaci naleznete v detailu každé matrace v tabulce Specifikace. Je zde uvedeno jestli se dané matrace posílají zkomprimované nebo ne - případně do jaké šířky ještě ano a od jaké šířky se už nekomprimují.

S matracemi nepřišly dárkové polštářky

Otázka:

Dnes mi byla kurýrem doručena zásilka, ale chybějí polštáře, které měly být doručené jako dárek zdarma.

Odpověď:

V případě, že Vám byly matrace expedované v zkomprimovaném (srolovaném) stavu, tak pěnové anatomické polštářky nemusejí být na první pohled viditelné - je potřebné matrace rozbalit a polštářky by měly být přibalené uvnitř, jsou komprimované společně s matracemi. Pokud se v balíku polštáře nenacházejí, tak nás prosím kontaktujte a situaci prověříme.

Přebral jsem poškozenou zásilku

Otázka:

Dnes mi byla kurýrem doručena zásilka, ale až při vybalování jsme si všimli, že fólie je natrhnutá a matrace je poškozená. Jak máme teď postupovat?

Odpověď:

Nejlepší je vždy při přebírání zásilky si balík pořádně zkontrolovat a pokud zahlédnete jakékoliv poškození, tak je lepší zásilku radši nepřebírat. Tím, že kurýrovi podepíšete převzetí zásilky bez výhrad, zbavuje se zodpovědnosti za zásilku a případné poškození způsobené při přepravě už nelze bežně reklamovat. Pokud jste si nevšimli při předání poškození, ale až dodatečně, tak Vás poprosíme o vyhotovení a zaslání fotodokumentace na náš e-mail. Na základě posouzení těchto fotografií rozhodneme o dalším postupu a následně Vás budeme informovat. Vynasnažíme se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

Kontakt na Ortopedicke-Matrace.cz

Chcete i Vy nakoupit nové zdravotní matrace výhodně, vybírat z kompletní nabídky matrací z moderních i klasických materiálů a to příjemně a v pohodlí Vašeho domova nebo kanceláře? V tom případě jsme při navrhování obchodu Ortopedicke-Matrace.cz mysleli právě na Vás.

Kontaktní údaje:
E-mail: obchod@ortopedickematrace.cz
Telefon: +420 605 563 777 (pracovní dny: 9.00 - 16.00 hod.)

Sídlo firmy:
PROFI matrace, s.r.o.
Úvoz 422/47 (není zde kamenný obchod)
602 00 Brno

Fakturační údaje:
IČ: 01888749
DIČ: CZ01888749

Bankovní spojení:
FIO banka: 2301134941/2010

Šetříme Váš čas

V e-shopu Ortopedicke-Matrace.cz není nutné se předem registrovat. Objednávka je rychlá, velmi jednoduchá a není omezená minimálním odběrem. Při nakupování si jednoduše a pohodlně vyberete matrace, o které máte zájem, vložíte do košiku a vyplníte objednací formulář.

Vaše otázky k matracím
Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Přidat dotaz do poradny
Jméno a příjmení:
Email:
Předmět:
Text Vaší otázky: