Potřebujete poradit? +420 534 534 397, obchod@ortopedickematrace.cz

Odstoupení od smlouvy do 14 dní

Pokud si svůj nákup rozmyslíte, vyjdeme vám vstříc. Případné vady zboží urychleně posoudíme a odstraníme k vaší spokojenosti.

Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží do 14 dnů

Jako kupující máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dní po převzetí zboží od dopravce. Pokud se v této lhůtě rozhodnete zboží vrátit, nemusíte si vymýšlet žádný důvod. Kontaktujte nás písemně nebo telefonicky. 

Budeme po vás chtít, abyste nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu, s dárkem a veškerým příslušenstvím poslali zpět. Protože nejde o reklamaci, dopravní náklady budete hradit vy. 

Chápeme, že odborné sbalení matrace vám může dělat potíže. Většina dopravců nadrozměrné zásilky ani nevozí. Chcete-li tedy zboží vrátit v režimu odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě, co nejdříve nás kontaktujte. Pokusíme se vám nad rámec našich povinností vyjít vstříc. 

Jakmile nepoškozené vrácené zboží obdržíme, vrátíme vám jeho kupní cenu včetně příp. dopravného za první cestu od nás k vám. Naopak vám odečteme dopravné za zpáteční cestu od vás k nám, pokud ji za vás zaplatíme dopravci. Pro vratku použijeme stejný způsob platby, jaký jste zvolili vy. Požadavek na jiný způsob platby nám prosím včas sdělte. 

Upozorňujeme vás, že v souladu s § 1837 písm. d) občanského zákoníku se právo na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží do 14 dní bez udání důvodu nevztahuje na matrace atypických rozměrů. Atypický rozměr je ten, který jste si nevybrali z nabídky ale sami zadali ve spodní části okna Velikost matrace.

Vyřízení reklamace – zjednodušený postup

Kvůli rozměrům a váze matrací je zpětné zaslání složitější, proto nás prosím nejprve kontaktujte na +420 534 534 397 nebo na obchod@ortopedickematrace.cz. Vysvětlíme vám veškeré kroky a pomůžeme s dopravou.

Pro urychlení reklamace pošlete na náš e-mail popis závady, fotografie. Vyplněný reklamační formulář (nepovinný) je ke stažení zde. Zboží pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k poškození, a dodejte veškeré jeho části a příslušenství. Náhradní obaly Vám můžeme zaslat.

Reklamaci standardně vyřizujeme do dvaceti pracovních dnů od nahlášení, pokud se s vámi nedohodneme jinak. O průběhu vás budeme informovat a po vyřešení vám předáme potvrzení o opravě nebo důvody případného zamítnutí. U oprávněných reklamací proplácíme nutné náklady. Pokud nemůžeme vadu odstranit včas, máte právo požadovat slevu nebo odstoupit od smlouvy.

 

Charakter nabízeného zboží (velikost, resp. objemnost matrací) ve většině případů zákazníkovi do značné míry omezuje možnosti zaslání zboží na naši adresu. Většina přepravců včetně České pošty nedoručuje nadměrné zásilky. Proto nás můžete při odstoupení kontaktovat (605 563 777, obchod@ortopedickematrace.cz) a s přepravou případně i náhradními obaly Vám rádi pomůžeme.

 

heurekashoproku
Obrovský výběr — Odborné poradenství — Výhodné ceny — Doprava zdarma