tel: 605 563 777Po-Pá: 9:00 - 16:00
0 Kč / 0ks
Kategorie
Speciální akce
Matrace podle typu
Matrace podle využití
Matrace podle rozměru
Výhody nákupu u nás
  • Doprava ZDARMA
  • Polštář ZDARMA
  • Možnost platby kartou
  • Atypické matrace na míru
  • Zkušenosti 10 let
  • Všechny typy matrací
  • Česká firma
  • Možnost vrátit do 15 dní
  • Ověřený zákazník

    100%

    Jsem spokojená, s dodáním i výrobkem.

    před více než měsícem

  • Ověřený zákazník

    100%

    Komunikace a rychlost výborná

    před více než měsícem

  • Ověřený zákazník

    100%

    Matrace jsou podle mých požadavků, potřebovala jsem ne zrovna standardní rozměr.

    před více než měsícem

Všechna hodnocení

Přebral jsem poškozenou zásilku

Zpět
Otázka:

Dnes mi byla kurýrem doručena zásilka, ale až při vybalování jsme si všimli, že fólie je natrhnutá a matrace je poškozená. Jak máme teď postupovat?

Odpověď:

Nejlepší je vždy při přebírání zásilky si balík pořádně zkontrolovat a pokud zahlédnete jakékoliv poškození, tak je lepší zásilku radši nepřebírat. Tím, že kurýrovi podepíšete převzetí zásilky bez výhrad, zbavuje se zodpovědnosti za zásilku a případné poškození způsobené při přepravě už nelze bežně reklamovat.

Pokud jste si nevšimli při předání poškození, ale až dodatečně, tak Vás poprosíme o vyhotovení a zaslání fotodokumentace na náš e-mail. Na základě posouzení těchto fotografií rozhodneme o dalším postupu a následně Vás budeme informovat. Vynasnažíme se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Přidat dotaz do poradny
Jméno a příjmení:
Email:
Předmět:
Text Vaší otázky: