0 Kč / 0ks

Nejčastěji kladené otázky

Kdy budou objednané matrace doručené?

Otázka:

Dobrý den, před cca 10 dny jsem si ve Vašem e-shopu objednal matrace. Můžete mi upřesnit, kdy budou matrace doručené?

Odpověď:

Dobrý den, velmi rádi bychom Vás informovali průběžně, no o termínu dodání nedokážeme informovat s předstihem, protože všechny matrace se vyrábějí podle objednávek. Dokud nejsou matrace vyrobené, tak nedokážme přesněji informovat o stavu objednávky. Aktuální nedostatek některých typů pěn celkově nabourává náš systém a postupy ve výrobě, proto nejsme vždy schopni zjistit, v jakém stádiu výroby se konkrétní matrace nachází (aktuálně jsou v pořadí tisíce matrací ve výrobě). Prosíme zákazníky o trpělivost, jakmile bude matrace předána přepravní společnosti, nebo připravena na osobní odběr, budeme Vás informovat na uvedený kontakt. Můžete však vyc...

Pokračovat

Budou matrace srolované nebo rozložené?

Otázka:

Rádi bychom u Vás objednali matrace. Víte nám upřesnit, jak budou matrace zabalené při doručení? Budou srolované a zkomprimované nebo budou doručené v rozměru tak, jak je objednáme?

Odpověď:

Přesnou informaci naleznete v detailu každé matrace v tabulce Specifikace. Je zde uvedeno jestli se dané matrace posílají zkomprimované nebo ne - případně do jaké šířky ještě ano a od jaké šířky se už nekomprimují.

S matracemi nepřišly dárkové polštářky

Otázka:

Dnes mi byla kurýrem doručena zásilka, ale chybějí polštáře, které měly být doručené jako dárek zdarma.

Odpověď:

V případě, že Vám byly matrace expedované v zkomprimovaném (srolovaném) stavu, tak pěnové anatomické polštářky nemusejí být na první pohled viditelné - je potřebné matrace rozbalit a polštářky by měly být přibalené uvnitř, jsou komprimované společně s matracemi. Pokud se v balíku polštáře nenacházejí, tak nás prosím kontaktujte a situaci prověříme.

Přebral jsem poškozenou zásilku

Otázka:

Dnes mi byla kurýrem doručena zásilka, ale až při vybalování jsme si všimli, že fólie je natrhnutá a matrace je poškozená. Jak máme teď postupovat?

Odpověď:

Nejlepší je vždy při přebírání zásilky si balík pořádně zkontrolovat a pokud zahlédnete jakékoliv poškození, tak je lepší zásilku radši nepřebírat. Tím, že kurýrovi podepíšete převzetí zásilky bez výhrad, zbavuje se zodpovědnosti za zásilku a případné poškození způsobené při přepravě už nelze bežně reklamovat. Pokud jste si nevšimli při předání poškození, ale až dodatečně, tak Vás poprosíme o vyhotovení a zaslání fotodokumentace na náš e-mail. Na základě posouzení těchto fotografií rozhodneme o dalším postupu a následně Vás budeme informovat. Vynasnažíme se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

Matrace 1+1 s různými rozměry

Otázka:

Chtěli bychom si z vašeho e-shopu objednat matrace z akce 1+1, ale každá matrace by měla mít jiný rozměr. Je to možné?

Odpověď:

Samozřejmě si můžete objednat i matrace 1+1 s různými rozměry. Tuto objednávku však neumí e-shop zpracovat standardně. Kontaktujte nás telefonicky nebo jednoduše nám pošlete prosím e-mailem název matrace, o kterou máte zájem a požadované rozměry. My Vám obratem připravíme cenovou nabídku. Obecně platí, že pokud budou oba rozměry do 90 x 200 cm, tak cena bude stejná jako za základní rozměr. Matrace 1+1 s rozdílnými rozměry se objednávají telefonicky nebo e-mailem uvedením dodací adresy a kontaktního telefonu.

Nepřišlo mi potvrzení objednávky

Otázka:

Vytvořil jsem ve vašem e-shopu objednávku a nepřišlo mi e-mailem žádné potvrzení. Chci se zeptat, jestli evidujete moji objednávku?

Odpověď:

Vaši objednávku pravděpodobně máme zaevidovanou v našem e-shopu. Bohužel zákazníkům může někdy automaticky generovaný e-mail přijít do adresáře spam (nevyžádaná pošta) a ne mezi doručenou poštu. Než nás budete kontaktovat, zkuste prosim zkontrolovat poštu i v tomto adresáři.

Kontakt na Ortopedicke-Matrace.cz

Chcete i Vy nakoupit nové zdravotní matrace výhodně, vybírat z kompletní nabídky matrací z moderních i klasických materiálů a to příjemně a v pohodlí Vašeho domova nebo kanceláře? V tom případě jsme při navrhování obchodu Ortopedicke-Matrace.cz mysleli právě na Vás.

Kontaktní údaje:
E-mail: obchod@ortopedickematrace.cz
Telefon: +420 534 534 397 (pracovní dny: 9.00 - 16.00 hod.)

Sídlo firmy:
PROFI matrace, s.r.o.
Úvoz 422/47 (není zde kamenný obchod)
602 00 Brno

Fakturační údaje:
IČ: 01888749
DIČ: CZ01888749

Bankovní spojení:
FIO banka: 2301134941/2010

Šetříme Váš čas

V e-shopu Ortopedicke-Matrace.cz není nutné se předem registrovat. Objednávka je rychlá, velmi jednoduchá a není omezená minimálním odběrem. Při nakupování si jednoduše a pohodlně vyberete matrace, o které máte zájem, vložíte do košiku a vyplníte objednací formulář.

Vaše otázky k matracím
Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Přidat dotaz do poradny
Jméno a příjmení:
Email:
Předmět:
Text Vaší otázky: